Dacă un
produs achiziţionat nu te mulțumeşte 100%, fără nici-o explicaţie, îl poţi
returna în 20 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie
trimiți produsul prin curier însoţit de formularul de retur până cel târziu în
a 20-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul în
showroom-ul nostru.Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe
care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor aferente
livrarii precum si a costurilor realizate cu ambalarea si manipularea
produsului.Costurile cu manipularea si ambalarea produselor percepute in
cazul returnarii produselor sunt de: 40 ron pentru produse cu greutatea sub 3
kg si 60 de ron pentru produse cu greutatea cuprinsa intre 3-10 kg.lei.
Condiţii
generale pentru returul produselor vandute de esolmag.ro:
Returul în shoowroom este gratuit (se
aplică doar pentru produsele care sunt acceptate la retur în showroom-ul
esolmag.ro).Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în
aceeași stare în care le-ai primit. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost
efectuate intervenţii neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau
folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu
etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate
documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de
eventuale cadouri, trebuie returnate şi acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același
fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat.
Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Condiţii specifice pentru returul produselor
văndute şi livrate de esolmag.ro
Returnare în showroom:
Toate produsele comercializate prin
esolmag.ro
Asigură-te că produsul nu este protejat de
parole setate de tine şi că ai şters eventualele conturi pe care le-ai definit,
astfel încât produsul să poată fi adus la software-ul iniţial. Dacă ai uitat parola sau dacă nu a fost resetată
de tine, costul de resetare parolă este de 96 de lei, TVA inclus. Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat
sistemele de operare, dacă ai facut up-date neautorizat sau ai instalat alte
programe existente la livrare, sau dacă ai dezinstalat sistemele de
operare.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care
a fost livrat şi însoţit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
În cazul consumabilelor de orice fel, returul se
acceptă doar dacă produsele sunt sigilate.Poți returna în showroom bateriile, acumulatorii
şi încărcătoarele, doar dacă sunt sigilate.Rambursarea sumeiplătite la cumpărare:
dacaprodusul returnat îndeplineşte condiţiile de retur, îţi vom returna
banii în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai
plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14
zile calendaristice.
Din suma de returnat se vor opri cheltuielile
aferente transportului produsului pana în showroom-ul esolmag.ro şi chetuielile
aferente resetării parolelor - dacă această operaţie nu s-a realizat de către
cumpărător, costuri descriese mai sus.
Produse de tip comandă
specială(indiferent de categorie)şicardurile cadounu
pot fi returnate.
Retur pentru produsele achiziţionate din
showroom-ul esolmag.ro:poţi returna produsele în termen de 20 zile
calendaristice de la data livrării, conform condiţiilor descries anterior.
Din cauza pandemiei cu care ne confruntam la nivel mondial, si din
dorinta de a proteja clientii si echipa noastra, Expert Solutions S.R.L a decis
sa isi schimbe politica de returnare a produselor din gama Rosio (aparat masaj
cervical, aparat masaj ocular, generator de ozon, aparat masaj facial),
politica cu privire la restul produselor din gama Q-See, Esol… fiind
neschimbata. Pentru produsele din gama Rosio care sunt desigilate nu vom mai
putea oferi optiunea de retur, din cauza faptul ca produsele mentionate mai sus
intra in contact cu pielea utilizatorului.
Garantia pentru toate
produsele noastre este de 2 ani.
Aceasta se realizeaza
prin reparare, sau prin inlocuirea produsului cu alt produs cu caracteristici
tehnice similare.